[iOS]雫玉の購入ができない可能性について/Error in Orb Purchase (iOS)/iOS裝置露珠購買異常



トーラムオンライン運営チームより、[iOS]雫玉の購入ができない可能性についてお知らせです。

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[22:10 追記]
現在は、復旧され正常に動作をすることを確認しております。

なお、iOS環境下において万が一異常と思われる事象を確認しましたらApple社のシステム状況に関するHPをご確認頂きましたら幸いです。

ご不便お掛けしましたことを深くお詫び申し上げます。
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障害内容


現在、一部ユーザーにおいて、「App Store」「iTunes Store」へのアクセス及び雫玉の購入ができない可能性があります。
また、下記動作も行えない可能性がございます。
・「App store」にてアプリのインストールができない。
・「App store」にてアプリのアップデートができない。
・「iTunes」に関わる操作が行えない。

詳細につきましては、下記Apple社のページをご参照ください。

https://www.apple.com/jp/support/systemstatus/

English


Thank you for playing Toram Online.

We have confirmed an error in Orb purchase.

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We have confirmed that currently the Orb purchase is working correctly.
Should there are any further problems or other abnormalities with iOS devices, please visit the Apple HP and check the information in system status.

We deeply apologize for any inconvenience caused.
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- Details -
Currently, some users may apply the following cases:

- Unable to connect "App Store" and "iTunes Store".
- Unable to purchase Orbs due to this problem.
- Unable to install or update the app in "App Store"
- Unable to use any operations in "iTunes Store".

For more information, please refer to the following link.

https://www.apple.com/support/systemstatus/

繁體中文版


感謝玩家的支持!
目前已知iOS裝置有可能無法正常購買露珠,敬請玩家留意。

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目前已修復並可正常執行。
萬一您於iOS環境下仍發生了異常現象,請至Apple公司的相關網頁確認系統狀況。

很抱歉造成您的不便,敬請見諒。
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*說明*
目前部分玩家可能無法進入「App Store」、「iTunes Store」購買露珠。
詳情請參閱下方Apple公司頁面訊息。

https://www.apple.com/tw/support/systemstatus/